Skip to content

Maak vanaf nu zelf een ticket aan voor supportvragen

Maak vanaf nu zelf een ticket
aan voor supportvragen

Gemeente Arnhem AVG dwangsom afvalpas2

Het is jou vast wel eens overkomen (en anders behoor je tot de selecte groep gelukhebbers 😉): jouw laptop, vaste PC of smartphone werkt niet zoals het hoort of zoals jij wenst en je krijgt het maar niet voor elkaar om het op te lossen. Gelukkig heb jij daarvoor de mogelijkheid contact te zoeken met het supportteam van Synlogic, een team van IT-specialisten die dagelijks voor jou klaarstaat. 

 

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker

Wij snappen heel goed dat je - wanneer je de pech hebt dat het even niet mee werkt - zo snel mogelijk geholpen wilt worden. Dagelijks ontvangen wij vele diverse vragen en uiteraard proberen we je zo snel mogelijk op weg te helpen. Toch kan het even duren totdat je iemand van ons team aan de telefoon hebt, bijvoorbeeld omdat we op dat moment allemaal in gesprek zijn, tussen de bedrijven door even koffie halen of wanneer we onderling samenwerken om een vraag te beantwoorden.

Voorop staat dat wij jou graag snel en effectief willen ontzorgen. Daarom introduceren wij een nieuwe (monitorings)tool voor hulp op afstand. Binnen deze tool kun jij eenvoudig en vanaf jouw eigen computer een hulpvraag bij ons aanmelden. Aan de hand van jouw omschrijving kunnen wij jou beter helpen. Bovendien belandt jouw melding rechtstreeks in ons systeem. Dat scheelt de tijd van een telefoontje, het verwerken van jouw vraag in ons systeem en zorgt ervoor dat wij jou zo snel mogelijk verder kunnen helpen.

 

Hoe werkt dat dan?

De afgelopen maand hebben wij nieuwe software geïnstalleerd, welke inmiddels ook op jouw apparaat actief is. Middels deze software kun jij eenvoudig support bij ons aanvragen, maar kunnen wij jou ook op een zo’n effectief mogelijke manier helpen. De software is via de taakbalk onderin jouw scherm bereikbaar. In de rechterhoek zie je naast onder andere het symbool van jouw internetverbinding sinds kort ook ons logo terug. Dit symboliseert de knop die je bij ons kunt indrukken.

Wanneer je met jouw rechtermuisknop op ons logo klikt, opent er een menu met verschillende opties. Bovenaan staan ‘Maak een screenshot en vraag support’ en ‘Vraag support’. Wanneer je één van deze opties aanklikt, opent er een venster waar jij jouw vraag/probleem kunt omschrijven, maximaal drie screenshots kunt uploaden en jouw contactgegevens achter dient te laten. Wanneer je op ‘Maak een screenshot en vraag support’ hebt geklikt wordt jouw screenshot automatisch ingeladen. Zodra je de melding verzendt, ontvang je hiervan per e-mail een bevestiging. Via de gegevens in deze e-mail kun je jouw melding terugvinden in ons systeem, waardoor je ook de voortgang kunt volgen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Belangrijk om te weten

Zodra wij aan jouw supportvraag toekomen en hiervoor op jouw scherm mee willen kijken, ontvang je de melding om toe te staan dat wij met jou mee kunnen kijken. Pas wanneer je deze melding accepteert hebben wij toegang tot jouw apparaat en wijzigt het slotsymbool welke naast ons logo wordt weergegeven in een share symbool. Zolang het share symbool wordt weergegeven, hebben wij toegang tot jouw apparaat. Zodra het slot symbool wordt weergegeven, kunnen wij niet (meer) met jou meekijken.

Werk je offline of is er geen netwerktoegang beschikbaar? Wees je er dan van bewust dat het niet mogelijk is om op deze manier een melding bij ons aan te maken. De geïnstalleerde software staat rechtstreeks in verbinding met onze online support software en komt pas bij ons binnen wanneer je weer over een internetverbinding beschikt. Uiteraard kun je wanneer je offline werkt wel telefonisch contact met ons opnemen. Je herkent de offline modus van onze monitoringstool via de zwart-wit weergave van ons logo.

Heb je naar aanleiding van dit bericht vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

Synlogic logo

Branderweg 1H
8042 PD Zwolle

Telefoon: 038 454 2260

E-mail: info@synlogic.nl
E-mail: helpdesk@synlogic.nl

KVK:  55029175
BTW: NL851536402B01

Algemene voorwaarden

Volg ons op
social media

MS 5 Gold statussen footer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief




© Copyright 2020 Synlogic BV

Scroll To Top