Microsoft Surface netsnoer terugroep actie

Microsoft Surface netsnoer terugroep actie

Microsoft Surface netsnoer terugroep actie

Bezitters van een Microsoft Surface Pro, Surface Pro 2 of Surface Pro 3 die is aangeschaft voor 15 juli 2015, kunnen bij de fabrikant een vervangend netsnoer aanvragen. Microsoft roept de oude snoeren terug omdat deze potentieel brandgevaarlijk zijn bij beschadigingen.

Microsoft heeft speciale webpagina’s opgezet voor Nederlandse en Belgische klanten, waar zij een vervangend netsnoer kunnen aanvragen. Volgens Microsoft krijgen Surface Pro-bezitters hun nieuwe netsnoer binnen vier à zes werkdagen kosteloos thuisgestuurd. Klanten hoeven hun huidige snoer niet terug te sturen. Bezitters van een Surface Pro 3 die na 15 juli 2015 is aangeschaft, hoeven geen nieuw netsnoer aan te vragen. Microsoft levert de tablet sindsdien met een ander snoer, dat minder snel beschadigd raakt.

Hoe herken is een verkeerd netsnoer?

Het netsnoer is te herkennen aan het uiterlijk. Zie de afbeelding voor het verschil. Van de linker wordt geadviseerd om deze om te ruilen. Heb jij zo’n netsnoer? Neem dan contact met ons op.

Synlogic logo

Branderweg 1H
8042 PD Zwolle

Telefoon: 038 454 2260

E-mail: info@synlogic.nl
E-mail: helpdesk@synlogic.nl

KVK:  55029175
BTW: NL851536402B01

Algemene voorwaarden

Volg ons via
social media

Facebook logo linkedin logo Twitter logo

MS 5 Gold statussen footer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief




© Copyright 2019 Synlogic BV